Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Is het erg als je nadat je onderboek heb opgehesen een dokter de hand schut ? (bovenkant onderbroek en buitenkant)

ivm met hygiene etc

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Ziekten
1.5K

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Antwoorden (5)

De huisarts zal of handschoenen dragen, of wast zich de handen. Als hij je hand niet wil schudden, zal hij afstand houden. Dus nee. Hij zal dat niet vervelend vinden.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ik mag er vanuit gaan dat u een schone onderbroek draagt, als u op bezoek gaat bij de dokter. Heel vies zal uw hand dus niet zijn geworden, na het optrekken van de broek.

Bovendien zal de dokter waarschijnlijk na elke patient zijn handen wassen of desinfecteren. Of in elk geval voor en na medische onderzoeken.
(Lees meer...)
13 jaar geleden
Tuurlijk niet.
Het is beter om een hand te geven na het optrekken van je onderbroek dan na het openen van een deur.
Weet je wat er op die deurkrukken zit aan bacterien??
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Een goede arts was zijn handen als hij jou aangeraakt heeft. Natuurlijk maakt het niets uit.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Artsen zullen zeer frequent de handen wassen dus dat is totaal niet erg. Ik zou me meer zorgen maken on dergelijke onzekerheden.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding