Is het (on)verstandig om Glucosamine, Chondroïtine en MSM te gebruiken na een lumbale fusie?

Beste mensen,

het zou kunnen dat ik over enkele weken of maanden geopereerd moet worden aan mijn rug (lumbale fusie);

Aangezien Glucosamine, Chondroïtine en MSM (methylsulfonylmethaan) niet beschouwd worden als geneesmiddel tonen artsen hier weinig interesse in dit product.

Ik vroeg mij af in hoe verre deze 3 ingredienten mijn rug positief zullen beinvloeden na zo'n ingreep (lumbale infusie), weet iemand dit?

Alle mogelijke tips en adviezen zijn welkom...

Weet jij het antwoord?

/2500

De producten zijn mij deels bekend en er zijn hier ook al vragen over gesteld. Conclusie: Veel meningen. Veel gepraat op internet...............geen harde bewijzen. Zo lang niet bewezen is dat iets helpt, blijft het een wazig verhaal met veel meningen. Goed voor de fabrikant.Slecht voor jouw portemonnee. En als je echt een antwoord wilt, zul je het echt zelf moeten proberen. Daar is verder geen verstandig woord over te zeggen.

Stel zelf een vraag

Ben je op zoek naar het antwoord die ene vraag die je misschien al tijden achtervolgt?

/100