Dat ligt eraan hoe snel je voeten groeien. Dat is niet bij een bepaalde leeftijd.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Rond 16 jaar zijn je voeten uitgegroeid.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Dat ligt er aan welke schoenmaat je volwassen noemt. Mijn (groot uitgevallen) dochter van 6 heeft een in mijn ogen al volwassen schoenmaat namelijk 36. Dat is best extreem maar is vooral bedoeld als illustratie dat de schoenmaat niet standaard gekoppeld kan worden aan een leeftijd.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Kinderschoenen gaan tot maat
35 mijn zoon van 8 heeft maat 35/36.ik ken ook mensen van 50 jaar met maat 35