Hoe weet ik dat mijn ongesteldheid over is?

Hallo ik ben nu voor de 2e keer ongesteld en de eerste keer was 10 maanden terug. Hoe weet ik dat ik ben gestopt met bloeden, kan het ook dat het een paar uur stopt en dan opeens weer verder gaat?x

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
10.3K
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Ja, dat kan zeker opnieuw beginnen. Als je 24 uur geen bloed meer hebt gehad, kan je er van uitgaan dat het niet meer komt. Of het weer 10 maanden op zich laat wachten denk ik niet. Er komt vanzelf enige regelmaat in.

Antwoorden (2)

ik zie niet welke antwoorden al gegeven zijn, dus ik geef je mijn antwoord maar. Het kan ineens terug komen nadat het een paar uren is gestopt. Meestal is het bij mij 's morgens een paar uur hevig en de rest van de dag minder. Meestal is bij mij de tweede dag hevig, de derde veel minder en de vierde dag weer meer. Hoe ouder je wordt, hoe meer je je eigen "patroon" leert kennen. Voorlopig zou ik maar even extra lang bescherming gebruiken totdat je zeker genoeg bent en totdat je lichaam een vast patroon heeft ontwikkeld, succes ermee diny
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
De eerste paar keren van je menstruatie is vaak lastig en onvoorspelbaar, en kan erg groot verschil in zitten maar zoals ook al gezegd werd in de vorige reactie op je vraag -> je moet inderdaad gewoon je patroon een beetje leren kennen dit komt vanzelf wel.

Bij mij is het de eerste 2 dagen heel heftig en daarna bouwt het af, de 5e dag is het bij mij zo goed als altijd weer voorbij.

Veel succes ik hoop dat dit antwoord een beetje helpt. ;)