Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Is laptop terwijl je op bed ligt slecht?

Toegevoegd na 1 minuut:
Ik lig heel vaak op bed, mijn laptop staat dan op een stoel naast het bed. Hierdoor moer mijn hoofd altijd een beetje gekanteld liggen, en steunen mijn handen en rug nergens tegen aan.

Is dit slecht voor mijn lichaam?

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
1.2K

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Het beste antwoord

Nee, dat lijkt me niet prettig voor je lichaam maar het ligt natuurlijk aan hoe lang je dat doet en of je er ook nog eens bij moet typen maar je kijkt waarschijnlijk een programma.

Goedkope oplossing is een laptoptafeltje voor een paar euro bij Ikea of Blokker!
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden

Andere antwoorden (2)

In de korte termijn (een paar jaar) zou je niet zoveel last van hebben. In de lange termijn denk ik dat je last van je rug zou kunnen krijgen. Dit is ook afhankelijk van je leeftijd. Tieners groeien nog en misschien kan dit slecht effect hebben op de groei.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
ja ik denk dat dat niet zozeer slecht voor je is,maar goed ook niet..ten eerste voor je lichaam,je ligt niet ontspannen.ten tweede ,doordat je niet ontspannen ligt,en nog bezig bent met wat je op de laptop bent aan het doen,zul je niet goed tot rust komen om ongestoord in slaap te kunnen vallen.

Toegevoegd na 2 minuten:
en goed slapen is ook goed voor je lichaam,dus.
(Lees meer...)
11 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding