hoe weet ik op welke afdeling ik moet zijn op het ziekenhuis bij een afspraak?

Ik heb binnen kort een afspraak op het Tweesteden ziekenhuis en weet niet naar welke afdeling ik moet. Moet ik hier over bellen of kan ik dit na vragen als ik eenmaal op het ziekenhuis ben?

Toegevoegd na 24 minuten:
Ik moet in Tilburg op tweesteden ziekenhuis zijn.

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Ik hoop dat je wel weet op welke locatie je moet zijn, want het Tweestedenziekenhuis ligt in, jawel, twee steden!

Antwoorden (5)

Meestal zit er iemand bij de receptie waar je die vraag kan stellen. Maar wil je niet zolang wachten zou ik gewoon even bellen.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Ja hoor dat kun je gewoon navragen als je er komt MITS je een naam hebt met wie je een afspraak hebt of een afdeling waar je moet zijn (bijv oogheelkunde of chirurgie of orthopedie of wat dan ook). Als je alleen een tijd hebt en je weet niet hoe de afdeling heet en je hebt geen naam van de arts dan moet je even bellen. Op basis van je naam en geboortedatum kunnen ze je dan wel verder helpen.

Vergeet geen ID bewijs mee te nemen en je zorgverzekeringgegevens.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Dat kan op alle twee de manieren
1. Opbellen even je naam en geboorte datum en voor welke dokter,
dan krijg je wel te horen naar welke afdeling, verdieping of kamer nummer.
2. Naar het ziekenhuis gaan en daar even het zelfde vragen bij afspraak balie.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Het kan ook zo zijn dat het op je afsprakenkaart staat
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Sommige ziekenhuizen hebben ook bij de balie vrijwilligers staan die mensen helpen om naar een afdeling te gaan. Die wijzen je dan de weg of lopen even met je mee. Heb ik zelf ook gebruik van gemaakt toen ik niet wist waar ik heen moest. Succes.