Doet het pijn om een gaatje in je voortand laat boren ?

Hallo,
ik heb een gaatje in mijn voortand. Iemand ervaring? Ik moet dit laten boren, doet dit pijn?
En raden jullie aan om een verdoving te nemen?

Verwijderde gebruiker
7 jaar geleden
in: Gebit
3K
Rieneke1
7 jaar geleden
Als er geboord gaat worden neem ik een verdoving. Even pijnlijke prikjes, maar daarna hoef je niet als een snaar te liggen wachten op pijnscheuten van het boren. Een keer heb ik geen verdoving genomen omdat mijn tandarts garandeerde dat het geen pijn ging doen: je kan dus van tevoren vragen hoe of wat.

Antwoorden (1)

Persoonlijk vind ik de pijn die je door de verdovingsprik krijgt veel erger dan die van het eventjes boren. Dat is best uit te houden. En bovendien heb je dan na de behandeling niet nog een uur of wat een vervelend gevoel in je mond, omdat die verdoving dan nog moet uitwerken. Dus, een beetje pijn doet het wel maar dat is prima te doorstaan.
Amadea
7 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
7 jaar geleden
Het zou een klein beetje pijn kunnen doen,maar daarna is dat over,verdoven,is niet perse nodig
criseyde
7 jaar geleden
Ik heb ook een hekel aan de verdovingsprikken, dus ik spreek altijd af dat we zonder beginnen en dat als het nodig mocht zijn, er alsnog verdoving wordt gezet.