Strakke buik in de ochtend, dikke blubberbuik gedurende de dag (na het eten) hoe op te lossen?

Ik ben 1.79 en weeg 68 kilo. Een gezond gewicht dus maar heb toch een dikke buik... Moet ik afvallen of iets anders? Help.

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Hoe oud ben je?
Ritsuka
11 jaar geleden
En wat eet je precies op een dag?
En is het echt een blubberbuik? Of overdrijf je het een beetje. Is je houding wel goed?
Ritsuka
11 jaar geleden
Heb je toevallig een heel laag vetpercentage? Want dan zie je heel snel dat je iets gegeten hebt. Kun je niet veel aan doen, behalve letten dat je niet teveel gasvormende dingen eet, of iets met veel zout (vocht vasthouden)

Antwoorden (1)

op jouw leeftijd van 17/18 jaar, 1.79 x 68 kilo, ben je aan de lichte kant voor een jongeman. afvallen zou niet slim zijn. eerder zou je iets moeten aankomen, maar dat is niet te zien, want je bent misschien tenger gebouwd.
ik denk dat je een snelle verbranding hebt en daarom lijkt het mij eerder dat je iets meer of vaker moet eten en daarbij zou sport/bewegen goed voor je zijn.

neem een paar maanden een abonnement op een sportschool en laat je daar door een deskundige voorlichten hoe je precies (met welke oefeningen, bijvoorbeeld buikspieroefeningen, als je tenminste echt een blubberbuik hebt) aan je gedroomde six/pack kan komen.

succes, probeer het maar.