Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Een dochter van 13 van vrienden van me wordt telefonisch lastiggevallen door een pedofiel. Hoe kunnen ze weten wie hij is? Ze weten alleen zijn 06.

Uiteraard, hebben ze de aangifte gedaan en zijn nummer geblokkeerd. Maar ze zijn elke keer bang als hun dochter niet thuis is. Ze willen zeker weten wie die persoon is. Dank!

11 jaar geleden
1K
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Aangifte doen?
Mss komt de politie er wel achter!
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Tik het nummer eens in op google. Misschien heeft die gene wel een bedrijf en heb je misschien stom toevallig alle gegevens. Google kan geen kwaad mocht er niks uitkomen. Als ik nl het nummer van mijn man op google intik komen we bij onze zaak uit.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Als je niet eens weet wie het is, hoe weet je dan dat het een pedofiel is?

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Antwoorden (5)

Misschien kan je hem vinden via http://www.gebeld.nl/. Kleine kans maar misschien heb je geluk.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
De politie kan elk nummer traceren...
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Bijna elk nummer, maar om niet getraceerd te kunnen worden moet je wel veel moeite doen.
(niet mijn -)
je hebt geluk dat je zowiezo het 06 nummer al hebt, probeer via websites erachter te komen wie het is zijn genoeg sites voor ik ben een week geleden op 1 dag 6 keer gebeld maar er komt alleen te staan privé nummer
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Dit klinkt als iets waarvoor ze aangifte zouden moeten doen. Dan zorgt de politie er wel voor dat dit wordt opgelost.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Ga vooral zelf niks ondernemen
Bel hem met een smoes, bijv dat hij een prijs heeft gewonnen of zeg dat je zijn nummer van iemand hebt gekregen en dat je niet snapt dat het niet klopt en vraag dan wat precies zijn naam is. Hopelijk heet hij niet Jan de Jong of iets dergelijks. Woonplaats achterhalen moet ook met een smoes te realiseren zijn. Ik kan er gauw geen bedenken zelf, maar met een beetje inventiviteit moet dat lukken. Succes.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding