Wat kan ik doen als ik geopereerd ben?

Ik heb net zomervakantie vanaf 1 juli en moet naar het ziekenhuis 19 juli. Nou ik mag niks opnemen, duwen, sporten, ... Maar wat kan ik nou wel doen?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
1.2K
Kimath
12 jaar geleden
wat voor operatie is het? en ik denk dat je dit beter aan een fysiotherapeut kan vragen.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ik heb spataders op mijn teelbal die ze gaan wegspuiten , dokter zei 6 weken geen inspanningen en sporten
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ps ik mag 6 weken niks doen

Het beste antwoord

Ga eens kijken op deze website:

http://www.gratiz.nl/

Hier kun je allerlei gratis dingen aanvragen van proefpakketjes tot tijdschriften. Het zoeken naar de dingen is al leuk, en dan vallen ze later nog gratis in je brievenbus ook.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Andere antwoorden (6)

Bordspellen,puzzelen,kaarten enz.....

Als je hier van houdt natuurlijk.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
19 juli ben ik jarig hihi , ik zou vrienden uit nodigen om een kaartspel tedoen, gamen? Film kijken als je naar huis mag .
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Yep dagopname
Filmavondje
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Huur/leen/koop alle seizoenen van je favoriete televisieserie en kijk deze in 1 keer.
Zo ben ik 3 weken na een operatie mijn tijd doorgekomen :-)
Succes!!!
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
- Computeren
- Lezen
- Vragen stellen, beantwoorden en reageren op GV ;-)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Dan kun je 1e worden in de Top 5 bij goeie vraag!!dus computeren,lezen,puzzelboekje,wandelingetjes maken.Vrienden uitnodigen
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Haha ;)