Let op: Startpagina GoeieVraag geeft geen medisch advies. De antwoorden en reacties zijn geen vervanging voor een consultatie bij een arts. Raadpleeg bij gezondheidsklachten daarom altijd een arts.

Wat kan ik doen als ik geopereerd ben?

Ik heb net zomervakantie vanaf 1 juli en moet naar het ziekenhuis 19 juli. Nou ik mag niks opnemen, duwen, sporten, ... Maar wat kan ik nou wel doen?

Weet jij het antwoord?

/2500

Het beste antwoord

Ga eens kijken op deze website: http://www.gratiz.nl/ Hier kun je allerlei gratis dingen aanvragen van proefpakketjes tot tijdschriften. Het zoeken naar de dingen is al leuk, en dan vallen ze later nog gratis in je brievenbus ook.

Bordspellen,puzzelen,kaarten enz..... Als je hier van houdt natuurlijk.

19 juli ben ik jarig hihi , ik zou vrienden uit nodigen om een kaartspel tedoen, gamen? Film kijken als je naar huis mag .

Filmavondje

Huur/leen/koop alle seizoenen van je favoriete televisieserie en kijk deze in 1 keer. Zo ben ik 3 weken na een operatie mijn tijd doorgekomen :-) Succes!!!

- Computeren - Lezen - Vragen stellen, beantwoorden en reageren op GV ;-)

Dan kun je 1e worden in de Top 5 bij goeie vraag!!dus computeren,lezen,puzzelboekje,wandelingetjes maken.Vrienden uitnodigen

Stel zelf een vraag

Ben je op zoek naar het antwoord op die ene vraag die je misschien al tijden achtervolgt?

/100