Aangezien er voor niet-homo mannen vrijwel geen toegevoegde waarde is voor een mannendag in de sauna zorgt de marktwerking ervoor dat sauna's geen mannendagen organiseren.

Toegevoegd na 3 minuten:
Ik heb nog even doorgezocht op het fenomeen, in Zwitserland kan ik een sauna vinden die Men's Nights organiseren, maar er blijft onduidelijk of dit een gayavond betreft of niet.

Jouw vraag is ook al op een saunaforum gesteld en ook daar was de reactie dat er geen vraag is naar mannendagen in de sauna. De motivatie van één van de reageerders wil ik je graag nog meegeven

Kort en simpel komt het hier op neer: "Daarbij kijken de meeste mannen liever naar naakte vrouwen in de sauna dan naar naakte mannen. En voor de anderen zijn er homo-sauna's."
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Ik ga ook liever naar een sauna waar nog wat eye-candy rondloopt :)
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Ik kan wel een reden bedenken hoor waarom je een mannenavond zou willen en ik ben niet eens een man: veel mannen zijn bang dat ze een erectie krijgen als er vrouw langs loopt.