Wat is een goede stoel om op te zitten voor je p.c / Of kan je beter op zo bal zitten ?

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
1.1K
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Goed idee,moet wel zo n bal ergens kopen

Het beste antwoord

EEn ergonomischse bureaustoel spaart je rug en geeft je de goede zithouding.
Omdat deze makkelijk is in te stellen.
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
En waar kan je zoiets vinden? Ik heb altijd last van mijn rug.
j5m
11 jaar geleden
Overal kun je een ergomische stoel vinden b.v. bij ikea.
Kantoorartikelenwinkel.
Of ga een ergens kijken bij tweedehands kantoorartikelen en meubileer.
Er zijn zoveel stoelen te vinden op dit gebied.
Ga naar een winkel waar je goed wordt geadviseerd en ga niet over een nacht ijs.
Ga op de stoel zitten en laat je goed adviseren.
Want je rug is kostbaar je moet er een heel leven mee doen.