is het normaal dat je na 5 keer vrijen je vagina nog pijn doet?

na 5 keer seks hebben doet het nog steeds zeer.

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
op één dag?
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
nee niet op 1 dag
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
met de zelfde persoon?
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
ja met dezelfde persoon
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Het kan na een jaar ook nog wel eens zeer doen. Het is niet altijd pijnloos. Misschien doet het vanaf de zesde x niet meer zeer, maar de 34 ste x weer wel.
Niet opgewonden genoeg, te ruw, te snel, te diep, niet zo'n aangenaam standje...
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Lijkt mij heel normaal,

Antwoorden (2)

Het zou kunnen zijn dat je een vernauwde vaginaopening hebt.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Ja hoor. Het fijn worden van vrijen heeft niets te maken met het aantal keer dat je het doet. De pijn dus ook niet. Het heeft te maken met hoe ontspannen je bent. Sex wordt pas echt fijn als je jezelf en je partner kan laten ontspannen. Zodat je elkaar durft aan te geven wat jullie fijn vinden. En misschien een langer voorspel, elkaar op het gemak stellen. Laat je partner weten wat je wel en niet fijn en lekker vindt. Dan komt het vanzelf goed.