Rode huid door pleister, hoe lang duurd het wegtrekken en is het een allergische reactie

Woensdag heb ik een pleister opgedaan. Speciale van de apotheek.
Donderdag eraf gehaald, alleen het is nog rood.

(curafix h)

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
13.9K

Antwoorden (3)

Maar je niet druk dit is slechts een allergische reactie op de plak van de pleister. Meestal is dit in een weekje weer weggetrokken. Ook al is het een speciale pleister het kan als nog een allergische reactie veroorzaken.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Inderdaad een allergische reactie, alleen niks ernstigs en dit zal vrij snel gewoon weer wegtrekken.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Hoop
Dat het idd snel wegtrekt;)
Waarschijnlijk zit er hars in de plaklaag van de pleister, hierdoor kunnen allergische reacties ontstaan. (heb ik n.l. ook)
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Dank je