Het is denk ik heel normaal, waarom niet. Maar of het verstandig is, is een tweede. Er zijn kinderen van jou leeftijd die andere dringende wensen hebben. Denk aan het zeilmeisje, ik weet niet hoe ze heet. Zij is voor mij een ongelooflijk verwend nest, die niet kan nadenken, en ook haar omgeving doet dit niet op een verantwoorde manier. Kinderen krijgen op jou leeftijd kan een verrijking zijn van je leven, maar goed nadenken en advies inwinnen vooraf moet je niet overslaan. Begin gewoon bij je huisarts indien mogelijk, je ouders, goede vrienden, en jonge moeders zoals jij wil worden. Via internet zeker wel te vinden. Zelf zou ik zeggen, geniet nog even van het leven, gun jezelf jong en onbezorgd te zijn, maar dat betekend niet onbezonnen. Is er geen houden meer aan, van wie wil je graag een kind, je vriend? Een onbekende?
Heb je gedacht aan de gevolgen? Het is jou kind, je kunt hem of haar niet zomaar even een paar weken in een assiel stallen als een huisdier. Heb je er opvang voor als het nodig is? Je moet altijd je hart en gevoel volgen zeg ik altijd, maar niet zonder nadenken, enz.
Wacht nog even totdat je alles op een rij hebt.
Er zijn zeker meisjes met zo,n zelfde wens als jij, ook nog wel jonger, wat vindt jij als deze wens bestaat bij meisjes van 14? Ook deze geven aan er voor te kunnen zorgen.
Als dat het geval is, ga er dan voor, maar dan wel voor 100%.
Ik wens je alle geluk.
Willy.