Waarom zitten bij sommige mensen de oorlellen aan het hoofd vast en bij sommige mensen alleen aan het oor?

Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
19.5K

Het beste antwoord

Het is genetisch bepaad en er is ook onderzoek naar gedaan! Als je zin hebt, klik dan onderstaande link aan.
De onderzoekers geven toe dat hun onderzoek niet bepaald maatschappelijk relevant is, maar oké, niet elk onderzoek hoeft dat te zijn. Het mag ook gewoon leuk en interessant zijn.
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden

Andere antwoorden (3)

Dit is genetisch bepaald.
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Omdat sommige mensen grote voeten hebben en andere kleine ellebogen....mensen zijn gewoon verschillend.
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
waarom heb jij een kromme neus en ik niet, genetisch bepaald dus ;)
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Hoe weet jij dat hij een kromme neus heeft? ^^
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Gewoon, profielplaatje kijken