hoe wordt ik goed wakker en geconcentreerd?

Ik ben naar een kamp geweest en dus weinig geslapen. Gister nacht heb ik weer een beetje bij kunnen slapen maar ben nog erg moe. Maar ik moet vandaag wel een hockeywedstrijd spelen die ik wel goed wil spelen. Hoe maak ik mijzelf wakkerder, fit en goed geconcentreerd?

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden

Antwoorden (2)

Begin met een douche, daarna een gezond, voedzaam ontbijt en doe een paar rek en strek oefeningen buiten, of ga een wandeling maken buiten, daar knap je meestal al een stuk van op. Succes met je wedstrijd.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
De douche en een kleine hoeveelheid gezond eten is goed, maar al genoemd.

Je zou een blikje energiedrank mee kunnen nemen voor de wedstrijd. Een dextro energie snoepje erbij en dan komt het wel goed ;)