Hoe heten die mensen van groeten uit de rimboe ?

Ik bedoel dus die mensen met die schotels door hun lippen en die indianen achtige dingen op hun hoofd en met die kleding van bladeren en veren of zo iets.

Sorry beheerder maar ik weet echt niet waar ik deze vraag moet plaatsen.

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
1.6K

Het beste antwoord

Dat is de Mursi stam in Ethiopië.

De lippen snijden ze een stukje los. Hierna maken ze een steeds grotere ring waardoor de lippen steeds verder worden opgewekt. Als ze de grote schotels eruit halen dan hangt er een stukje lip los aan hun mond. Het is een soort traditie van de mensen.

Toegevoegd na 2 minuten:
De mensen heten dus 'de Mursi'.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Hoe eten die mensen eigenlijk?
Halen ze dan die schotel er uit?
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Goeie vraag voor op goeievraag!