Zie steeds meer kale mannen. Verklaring hiervoor?

Ik stel een enorme toename van kaalheid vast. Is dit feit, of hielden kaalkoppen dit verborgen?

Weet jij het antwoord?

/2500

Het beste antwoord

Het taboe rond kaalhoofdigheid is eindelijk doorbroken. Het is neit erg meer om kaal te zijn. Sterker nog: Zelfs mannen met haar scheren zich kaal omdat het hen beter zou staan. En omdat kaal zijn eindelijk mag, zie je ook veel meer mannen die liever alles kaalscheren dan rond te blijven lopen met een badmuts of, de drie haren die ze nog hebben overlangs de kop kammen om het nog iets te laten lijken. Kortom: Kaal mag eindelijk, en dat laten de mannen zien!

Dit kan zijn omdat je nu vaker bij kale mannen in de buurt komt. Toen ik ging studeren en vaker in het openbaar vervoer zat, viel het mij ook op. Maar ja, op de middelbare school hadden mijn klasgenoten allemaal nog veel haar, alhoewel ik me nu realiseer dat bijna al mijn docenten ook kaal waren. Daarnaast is het inderdaad zo dat veel mannen liever de boel kaal scheren dan dat ze een kale bovenkant hebben met wat haar er omheen.

Stel zelf een vraag

Ben je op zoek naar het antwoord op die ene vraag die je misschien al tijden achtervolgt?

/100