wat kun je doen tegen pijn in je spieren na leggen van laminaat?

want ik moet nog veel meer laminaat leggen en door de pijn lijkt het mij een zware opgave.

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
5.4K

Antwoorden (5)

Spierpijn in de kuiten zeker :)

Je zal voor je gaat leggen moeten kijken of je jezelf een beetje kan opwarmen. Loop een stevig rondje door de buurt, waardoor de spieren weer een beetje los komen. Na het leggen doe je hetzelfde, en kan je je spieren een beetje rekken. Veel (water) drinken helpt ook bij het afvoeren van de afvalstoffen die je spierpijn veroorzaken.

Tenslotten moet je kijken of je wel op een ideale manier bezig bent. Kan je anders zitten?
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Ga na het leggen zwemmen. Zo maak je je spieren weer los in het warme water. Lekker baantjes trekken.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Van tevoren rek-en strekoefeningen doen om je spieren op te warmen. Aangezien je nu al spierpijn hebt kun je bv een handdouche over je pijnlijke spieren laten lopende,daarna masseren met(massage) olie ,insmeren met tijgerbalsem,midalgan of iets dergelijks.
Naderhand een warm bad of douche en weer hetzelfde doen als voordat je begonnen bent.

Sterkte en succes met leggen!
Groetjes vlindertje
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Gewoon uitrusten. 1, 2 dagen nix doen
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Spiroflor.
helpt ook tegen overbelasting van gewrichten en rug.
Bij kruidvat of etos hebben (hadden) ze ook een eigen merk, werk net zo goed.

(dit is trouwens geen homeopathisch middel, dit zijn extracten van planten/kruiden.)