Hoe kom ik snel een paar kilo aan?

Alsjeblieft niet antwoorden met "Meer eten", want dat snap ik wel, maar vooral: waar moet ik meer van eten?

Weet jij het antwoord?

/2500

Het beste antwoord

Fitness, op die manier kwam ik er rond mijn 22ste zo'n 5 kilo aan van net 65 Kilo naar 70 Kilo (Lengte 1.78). Rustig aan beginnen met trainen en dan rustig opbouwen, dit kun je bij voorkeur met een trainer doen. Eet daarbij (net als met afvallen) zo'n 5 keer per dag. 08.00 uur 's ochtends muesli met yoghurt (normaal krijg ik ontbijt niet door mijn keel 's ochtends, maar dit lukte prima) 10.00 uur 2 boterhammen 12.00 uur 4-6 boterhammen, met iets lekkers als een eitje 15.00 uur 2 boterhammen en iets gezonds 18.00 uur goede maaltijd 19.30.uur 1 uur trainen * 21.00 uur een half bordje eten om je lichaam weer aan te sterken, dit kan bijvoorbeeld pasta (Als je 's avonds niet traint dan moet je 2 uur voor het slapen gaan niets eten doordat je lichaam dan niets hoeft te doen en dan wordt het eten omgezet in vet.) * in eerste instantie om de dag een gedeelte van je lichaam trainen. Daarna kun je dagelijks trainen, doordat je lichaam eraan begint te wennen. Buik en en rug spieren kun je eigenlijk elke dag wel trainen, maar benen en armen moet je om de dag doen zodat je spieren kunnen rusten en in die rust sterker kunnen worden. Succes. Ik bedenk me dat ik nu ook weer aan de slag mag gaan om mijn buikje te laten verdwijnen... Toegevoegd na 2 minuten: Extra info: In die tijd sportte ik al bijna dagelijks, maar bleef op hetzelfde gewicht voor 4-5 jaar. Tijd dat het koste van 65 naar 70 was ongeveer 4 maanden met als resultaat een goede sixpack :)

3 keer per dag gewoon eten en krentenbollen tussendoor eten ,anders kan je ook naar een dieetiste gaan voor advies. Let wel op dat je niet te vette dingen eet ,i.v.m. chollesterol.

Wat is er mis met hoe zwaar dat je nu bent... Ben je niet gezond? of ben je niet sterk? waar haal je dat idee vandaan dat er iets mis is... En ik zeg je als je boven de veertig uitkomt dan krijg je een buikje en dan moet het er weer vanaf... Begin gewoon met accepteren nu dan kun je als je straks veertig bent ook gewoon doorgaan met accepteren als je een buikje krijgt... En leer anders wat je zwaarder maakt, google naar het dieet van Japanse Sumo-worstelaars, die weten van een schriel japje en kolossale vleesbonk te maken...

s'ochtends brinta en om de 2 uur eten fruit of brood en gewoon lunchen en warm eten

Naar een dietist gaan. Die kan kijken of het inderdaad nodig is om aan te komen, en kan je helpen om dat op een GEZONDE manier te doen. Gewoon even aan je huisarts vragen en dan verwijst hij/zij je door.

Aankomen is, net als afvallen iets dat niet één, twee drie lukt. Het is een kwestie van lange adem.Je moet langdurig je eetgewoonten zien te veranderen, want een dieet van een paar dagen of weken heeft geen blijvend effect. Ook hiervoor geldt, net als bij afvallen: Houd bij wat je eet. En als je aan wilt komen, zul je dus meer calorieën tot je moeten nemen. Dit doe je niet in de vorm van vetten, want vet eten is voor iedereen ongezond. Je zult dus meer koolhydraten moeten eten. Denk hierbij aan brood en fruit. Neem bijvoorbeeld af en toe een banaan als tussendoortje. Deze bevat naast behoorlijk wat calorieën, maar is ook zeer verantwoord. Een paar tips zijn: Probeer wat vaker te eten per dag. Zorg dat er in je eten voldoende calorieën zitten. Probeer iets meer te eten dan je gewend bent, dus voer je porties geleidelijk op. En geef de moed niet snel op, want afvallen is makkelijker is dan aankomen! Als je wilt afvallen, kun je makkelijk een kilo verliezen in anderhalve week. Een kilo aankomen lukt je vaak pas in drie of vier weken. Probeer dus niet na een week al op te geven, maar blijf proberen. Die kilootjes komen er echt wel bij! Succes!

Ik weet natuurlijk niet hoe je eruit nu ziet, misschien heb je al een sixpack en een indrukwekkende armpartij :-) Maar voor het geval dat niet zo is, geef ik je deze tip: In plaats van meer eten is het wellicht beter en gezonder te gaan trainen, fitnessen of een beetje aan bodybuilden te gaan doen. Dan worden je spieren getraind en zie je er steviger uit.

Dan kun je het beste gezonde, calorierijke dingen eten. Dus niet naar de mac natuurlijk, maar veel onverzadigde vetten. Je kunt bijvoorbeeld veel nootjes eten, die zitten vol met gezonde vetten, calorierijke groentes als mais en erwtjes, veel gezonde koolhydraten als aardappelen, brood en zilvervliesrijst. Schep af en toe een extra lepen op, eet wat vaker een tussendoortje en als je veel beweging hebt, eet dan vooral wat extra ervoor of erna. En zoals al is genoemd: verwacht geen wonderen na een week of 2, maar net als afvallen duurt ook aankomen een tijdje, zeker als je een chronisch eetpatroon hebt waarin je de neiging hebt om net te weinig te eten. Dan bouw je dit eetpatroon een klein beetje op, al is het maar 300 calorieën extra per dag, dan zul je op den duur wel aankomen.

Allereerst moet je uitzoeken wat jouw basisbehoefte aan calorieën is. Mannen zitten doorgaans op 2500 en vrouwen op 2000 kcal. Het is ook afhankelijk van je levensstijl. Heb je een actief leven dan zal je meer energie nodig hebben en dus meer calorieën tot je moeten nemen. Denk hierbij maar aan sporters. Mijn advies is om eerst je huidige eetpatroon onder de loep te nemen. Gebruik hiervoor eens de onderstaande link die ik aan dit bericht heb toegevoegd. Er zijn meer soortgelijke sites te vinden op het internet mocht je deze niet handig vinden. Verdeel je maaltijden over de dag. Op deze manier blijft je lichaam van brandstof voorzien. Wanneer je grote hoeveelheden eten in één keer naar binnen werkt dan krijgt je maag ineens een behoorlijk grote taak opgelegd. Dit kan o.a. gepaard gaan met een opgeblazen gevoel, wat je wil vermijden. Eet om de twee uur en zorg dat er voldoende volkorenbrood op je dieët staat. Smeer halverine op je boterham. Hiermee krik je de kcal inname omhoog en het is gezond. Het bevat veel onmisbare voedingsstoffen en goede onverzadigde vetten. Probeer verzadigde vetten zoveel mogelijk uit je dieët te schrappen. Deze doen je lijf geen goed. Je moet er een liefhebber van zijn maar pindakaas is een goede en gezonde optie op het gebied van broodbeleg. Kies magere vleeswaren. Als tussendoortjes zou je af en toe een handje noten kunnen eten. Ben zelf gek op amandelen. Rijk aan eiwitten en goede vetten. Deze zorgen voor energie. Een beter alternatief dan bijv. een zakje chips of een chocoladereep. Houd in gedachte dat je verantwoord moet aankomen en niet dus niet gaat grijpen naar de verkeerde voeding. Doe aan gewichttraining. Meer spieren=meer gewicht. Let wel, meer spieren betekent ook dat je lichaam om meer energie vraagt. Of je nou een man of vrouw bent, door middel van krachttraining 'shape' je je lijf en zorg je dat je lichaam meer volume krijgt. Hier valt veel info over te vinden op het internet. Google it up! Probeer voor jezelf met behulp van de onderstaande link eens een verantwoord eetschema samen te stellen die voor jou 'doable' is. Je moet jezelf natuurlijk niet tot in de ellendigheid vol gaan proppen. Dat houd je ook niet vol. Bouw het eens langzaam op. Mocht je er echt niet uitkomen dan doe je er verstandig aan om een bezoekje af te leggen aan een dieëtist. Deze kan precies uitrekenen waar je teveel of juist te weinig van binnenkrijgt. http://www.caloriechecker.nl/productchecker/invoer.html Succes.

Allereerst moet je uitzoeken wat jouw basisbehoefte aan calorieën is. Mannen zitten doorgaans op 2500 en vrouwen op 2000 kcal. Het is ook afhankelijk van je levensstijl. Heb je een actief leven dan zal je meer energie nodig hebben en dus meer calorieën tot je moeten nemen. Denk hierbij maar aan sporters. Mijn advies is om eerst je huidige eetpatroon onder de loep te nemen. Gebruik hiervoor eens de onderstaande link die ik aan dit bericht heb toegevoegd. Er zijn meer soortgelijke sites te vinden op het internet mocht je deze niet handig vinden. Verdeel je maaltijden over de dag. Op deze manier blijft je lichaam van brandstof voorzien. Wanneer je grote hoeveelheden eten in één keer naar binnen werkt dan krijgt je maag ineens een behoorlijk grote taak opgelegd. Dit kan o.a. gepaard gaan met een opgeblazen gevoel, wat je wil vermijden. Eet om de twee uur en zorg dat er voldoende volkorenbrood op je dieët staat. Smeer halverine op je boterham. Hiermee krik je de kcal inname omhoog en het is gezond. Het bevat veel onmisbare voedingsstoffen en goede onverzadigde vetten. Probeer verzadigde vetten zoveel mogelijk uit je dieët te schrappen. Deze doen je lijf geen goed. Je moet er een liefhebber van zijn maar pindakaas is een goede en gezonde optie op het gebied van broodbeleg. Kies magere vleeswaren. Als tussendoortjes zou je af en toe een handje noten kunnen eten. Ben zelf gek op amandelen. Rijk aan eiwitten en goede vetten. Deze zorgen voor energie. Een beter alternatief dan bijv. een zakje chips of een chocoladereep. Houd in gedachte dat je verantwoord moet aankomen en niet dus niet gaat grijpen naar de verkeerde voeding. Doe aan gewichttraining. Meer spieren=meer gewicht. Let wel, meer spieren betekent ook dat je lichaam om meer energie vraagt. Of je nou een man of vrouw bent, door middel van krachttraining ‘shape’ je je lijf en zorg je dat je lichaam meer volume krijgt. Hier valt veel info over te vinden op het internet. Google it up! Probeer voor jezelf met behulp van de onderstaande link eens een verantwoord eetschema samen te stellen die voor jou ‘doable’ is. De bedoeling is dat je aan calorieën boven je basisbehoefte komt te zitten. Bouw het eens langzaam op. Mocht je er echt niet uitkomen dan doe je er verstandig aan om een bezoekje af te leggen aan een dieëtist. Deze kan precies uitrekenen waar je teveel of juist te weinig van binnenkrijgt. http://www.caloriechecker.nl/productchecker/invoer.html Succes.

Voeding die veel calorische waarde heeft, dus suiker en/of veel vet bevat. Een glas zelfgemaakte volle chocolademelk met daarbij een flinke appeltaart MET slagroom. Gezond, lekker en veel calorien. Denk er wel om dat de reden waarom je zwaarder wilt worden , heel belangrijk is. Dus met een BMI boven de 21 gewoon weer normaal gaan eten. De feestdagen leveren bij de meeste mensen een gewichtsvermeerdering van enige kilo's op. Laat de oliebollen dan dus maar komen. Alle goeds en eet ze.

Wat mij betreft om snel aan te komen, moet je in ieder geval veel wit brood eten. Daarnaast kan je nog eventueel wat rijst eten... En je even proberen na elk avond eten een gebak te eten. Succes.!

Meer koolhydraten. Er bestaan in de reform winkels ook middelen die jouw in deze kunnen helpen. Een advies van een diëtiste is nooit weg natuurlijk. Zij kan je in ieder geval gezonde adviezen geven..

Gewoon en gezond blijven eten. Wanneer je verder goed in je vel zit dan is dat toch het meest belangrijke? Gaat het je dan om meer in kilo's aan te komen of om meer lichaams volume te krijgen? Je kunt ook aan spiertraining gaan doen. Spieren zijn zwaarder dan vet en bovendien is sporten gezond.

Bij de apotheek of drogist verkopen ze bepaalde shakes. Van deze shakes kom je aan! Je hebt ze in verschillende smaken! Ze werken echt!

Drink elke avond voor je naar bed gaat een zwaar bier.Gezond , slaapverwekkend en calorierijk.

Stel zelf een vraag

Ben je op zoek naar het antwoord die ene vraag die je misschien al tijden achtervolgt?

/100