Ik heb pijn in me rechterbovenbeen soort van stijfheid, hoe kan ik dit oplossen, door elke dag te lopen en daarna opbouwen tot hardlopen?

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Ritsuka
11 jaar geleden
Al bij de huisarts geweest?
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Ja, ook al bij de orthopedische chirurgie MRI-en Röntgen opname gemaakt, maar geen resultaat
Amadea
11 jaar geleden
Als een specialist al niet weet wat er aan de hand is, hoe kunnen leken jou dan vertellen hoe je er af kunt komen? Dat kan dan toch niemand voorspellen?!
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
De specialist, zei het kan ook niet genezen met een operatie, er is geen oplossing, maar je moet je been versterken ofzo.

Het beste antwoord

Bij hardlopen is het belangrijk langzaam van start te gaan. Download een trainingsprogramma. Elke traininsdag wordt in het begin in ieder geval afgewisseld met een rustdag, om blessures te voorkomen.

Spierpijn zal je overigens altijd houden als je nieuw bent in een sport.