Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Kun je gapen als je slaapt?

Ik ga altijd stiekem lezen en als mijn ouders dan kijken of ik slaap doe ik net alsof. Maar moet ik dan wel, of niet gapen?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
802

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Antwoorden (3)

Nee, je moet niet gaan gapen, dan val je absoluut door de mand. Mensen gapen als ze moe zijn of als ze alerter willen worden. Er word eigenlijk alleen gegaapt als er nog iets gedaan moet worden. Zit je op de bank en ben je moe maar je moet je tanden nog poetsen? Dan ga je gapen. Lig je in bed, tanden netjes gepoetst en je hoeft niets meer? Dan gaap je niet meer maar val je in slaap.
En in je slaap gaap je al helemaal niet, echt niet.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ja hoor, dat heb ik vaak zien gebeuren. Maar steeds gapen valt wel op he... Wel een beetje afwisseling gebruiken, beetje creatief zijn...
Anders is het net of je mediteert bij natuurmuziek en je hoort steeds hetzelfde vogeltje voorbij tjirpen op exact dezelfde manier
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Als ik je een min kon geven dan deed ik dat
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
wat let je
Als je t niet zeker weet, doe het niet.
het is niet dat ze een uur blijven kijken toch?
In die ene secondes/minuutjes kun je gewoon stil blijven liggen misschien BEETJE omdraaien. Ogen niet dichtknijpen, maar gewoon dichtdoen. En eventueel IETS harder ademen ( door bv gewoon de mond , dat is al iets harder. Niet te kort ademen en niet te lang. )
Dat waren de tips!
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding