Waarom zien mijn armen er nu zo uit?

Ik ben 14 jaar en ik keek net naa mijn armen en toen zag ik dat mijn bloedvaten heel er duidelijk te zien waren hoe kan dit en hoe kan ik er voor zorgen dat het niet meer zochtbaar wordt? Door meer te eten?

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Ritsuka
11 jaar geleden
ik zie gewoon een normale arm hoor. Had je net je armen aangespannen of iets zwaars getild? Ik heb zelf zo'n lichte en dunne huid dat je mijn bloedvaten vanaf mijn pols tot aan mijn vingertop kan volgen :P
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Bij mij zie je de aders tot aan mijn schouder ongeveer. Dit is dus zeker niet vreemd en gewoon normaal. ^^ makkelijk voor bij het bloed prikken.

Antwoorden (2)

Zoals ik het kan zien, lijkt het heel normaal. Je hebt waarschijnlijk een dunne huid en ligt van kleur. Dan is het beter zichtbaar dan bij mensen met een dikke, donkerdere huid.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Volgensmij als je je arm naar beneden houd dan stroomt het bloed naar beneden. Hou nu maar eens 1 minuut je arm naar boven. De bloedvaten zijn bijna onzichtbaar..