Mijn rechter wijsvinger heeft last van zenuwtrekjes iemand advies?

Het is ong een paar maand geleden begonnen en word alleen maar erger, ik blow wel regelmatig, ik weet niet of dit hier iets mee te maken heeft. Als u iets weet plaats het dan in de reacties aub.

Mvg,
Jan

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden

Het beste antwoord

Waarschijnlijk heb jij de laatste maanden elke keer dat je iets deed(dat je wel vaker deed)je wijsvinger(bewust of onbewust)altijd het zelfde laten doen dat werd dan een gewoonte en daarna begon je het onbewust buiten dat "iets"ook te doen en dat werd dan een tik(nerveux),dat is waarschijnlijk waar je nu last van hebt.
Ga eens bei de huisarts die zal je verder advies geven of misschien doorverwijzen naar een specialist.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden

Andere antwoorden (1)

Ik zou echt bij de huisarts onderzoek vragen, hopelijk is het niet erg, veel sterkte alvast...