Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Weet er iemand soms een soort "troost-site", een website waarop je terecht kan als je heel verdrietig bent en er verder niemand is om je te troosten?

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
912
Ritsuka
11 jaar geleden
http://squee.icanhascheezburger.com/
Dit vrolijkt mij altijd op.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
En zo hebben we allemaal wel iets. Ik zet de filmmuziek van "Hair" op Als ik de hele cd heb mee gezongem gaat het weer prima met mij. Soort muzikale hippie-prozac...
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Kijk lekker naar "Lord of the dance" of "Feet of flames" van Michael Flatley, daar wordt je vrolijk van.
En als dat allemaal niet voldoende is, kun je altijd nog naar: www.feyenoord.nl
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Wij raken meer en meer vervreemd van onze lichamen en onze geest....als er iets pijn doet, neem je een pilletje, want pijn 'hoort niet' en moet weg. En als je verdrietig of triest of alleen bent, moet dat ook 'weg'..... Maar het is een soort wijzertje, die pijn : er is iets niet goed met je lichaam, dus ga wat beter met je lichaam om, en er is iets niet goed met je 'zieltje en hartje', dus wees lief voor jezelf, en denk na, waardoor het komt, zodat je het verdriet en de eenzaamheid beter kunt 'handelen'.... Het hoort er nu eenmaal bij : net zo goed als het buiten regent en de zon schijnt, heeft je lichaam goede en minder goede dagen, en voel je je blij, okay of verdrietig/eenzaam. Niets aan veranderen : ondergaan, erbij stilstaan waarom en hoe dit voelt, en weten, dat het erbij hoort. Als alles dan weer 'zonnig is' waardeer je het dés te meer!!!

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Het beste antwoord

Ja die is er.
Je kan hier telefonisch je verhaal doen maar ook per chat en mail.

Sterkte
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden

Andere antwoorden (2)

Bevengenoemde en ik weet iemand die op vrouwenpower.nl veel troost vindt. en gewillige oren om je verhaal tegen te doen.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Www.Kindertelefoon.nl
Daar kan je gewoon chatten met de kindertelefoon. & je kan ook bellen . Of aan msn toevoegen. (:
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Er is ook een soort "kindertelefoon" voor volwassenen: http://www.korrelatie.nl/ En als je verdriet te maken heeft met iets specifieks (een ziekte, stoornis, vervelende ervaring o.i.d.), dan bestaan daar vaak ook wel lotgenotenfora voor. Daar kun je je verhaal delen met mensen die in hetzelfde schuitje zitten.
Maar daar kun je het beste zelf even naar googelen.

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding