Waar ga ik best voor het uithalen van microdermals ?

Ik heb al 2 jaar lang drie microdermals op m'n pols zitten. De laatste tijd heb ik er enorm veel last van en ik ben het beu.

Nu vraag ik mij af bij wie ik best langs ga voor het uithalen van m'n microdermals : bij de piercer, de huisarts of meteen naar de spoedafdeling.

Ik wil zo'n klein mogelijke littekens, en ik weet niet meteen wie de beste "techniek" toepast bij het verwijderen van die onderhuidse ankertjes.

Iemand ervaring ?

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Ritsuka
11 jaar geleden
In elk geval niet spoedafdeling, het is geen spoed..

Antwoorden (1)

Ik denk dat je hiervoor het beste naar je huisarts kan gaan.
Spoedafdeling dank ik niet dat zit te wachten op zulke dingen. En zoals de naam al zegt... Is voor spoed, en dat is dit niet.
Bij een huisarts hebben ze denk ik weinig ervaring met het het er uit halen van zulke piercings.
De beste keus is denk ik gewoon bij de piercer zelf. En dan zou ik je adviseren op naar de piercer te gaan die hem gezet heeft.

Succes!!