hoe kom ik van een blinde vlek af

Dan bedoel ik hoe kom ik van mijn blinde vlek af in me oog, mijn linker oog heeft een blinde vlek af en toe, hoe kom ik hier vanaf. Het is erg hinderlijk en wordt hier naar can.

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Een blinde vlek is niet iets waar je even een paardenmiddeltje voor hebt.
Je zult daarvoor echt naar de oogarts moeten.
Hij/zij is de enige die kan bekijken wat er aan de hand is, en of er iets aan te doen is.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
+ skusme.

Antwoorden (1)

Ga er eens mee naar de huisarts die kan je misschien doorsturen naar de oogarts.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Helaas heb ik hier nu niks aan, het doet zich ook zelde voor maar als ik er last van heb is het erg hinderlijk.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
En toch is het het enige zinnige antwoord wat er op jouw vraag te geven is.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Even naar de huisarts ,die je zonodig,doorstuurt naar de oogarts,want er kan iets met je ogen aan de hand zijn!Was bij mij ook het geval!!!
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Morgenochtend bellen.
Kan je waarschijnlijk bijna altijd de zelfde dag terecht.