Hoe oorpijn na zwemmen voorkomen?

Al 2 jaar heb ik last van mijn oren af en toe, maar ik weiger uit te laten spuiten. Maar over 2 weken laat ik het toch wel doen. Alleen ga ik nu morgen zwemmen (ja, lekker op tijd) en ben echt bang dat ik dan weer de hele tijd met oorontsteking moet rondlopen. Nu heb ik dus geen zin om met watten in mijn oren te zwemmen. Is er iets wat ik ervoor en/of erna kan doen zodat ik geen oorontsteking krijg?

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden

Het beste antwoord

Een vriendin van mij heeft er ook vak last van en die heeft speciale 'oordoppen' die speciaal naar haar oren gevormd zijn (waar je die kunt krijgen weet ik ook niet). En het uitspuiten van je oren stelt echt helemaal niks voor hoor!