iemand mailt steeds naar m'n vriendin, hoe kan ik ervoor zorgen dat hij geen contact meer kan hebben met haar zonder dat zij er iets van merkt?

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Amadea
11 jaar geleden
Zo ga je toch niet met elkaar om? Gewoon eerlijk samen bespreken en die persoon vragen om ermee te stoppen!
HeerVoldemort
11 jaar geleden
idd Amadea, helemaal gelijk!
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Zonder vertrouwen geen relatie..
Ritsuka
11 jaar geleden
jij regelt haar sociale leven? waarom mag ze geen contact hebben met andere personen? ze is jouw eigendom niet.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Sorry, ik zal haar niet meer mailen
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Waar ben je bang voor? Het is jouw vriendin die daar de verantwoording voor heeft en jij het vertrouwen in haar dat ze dit afkapt.
Jij kan hier niets aan doen dat is aan je vriendin doet ze hier wel wat mee dan weet jij hoe het zit tussen julie.
Is dat je angst mischien? En is die dan terecht nu?
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Zoals de waard is, vertrouwt hij zijn gasten?
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
kan je toch niks aan doen, dan doen ze het wel int geheim
Amadea
11 jaar geleden
In hoeverre is die vriendin *jouw* vriendin, gast118565? Het komt op mij over, ook omdat je niet reageert, dat er geen relatie bestaat maar alleen door jou gewenst is. Dat je daarom niet wilt dat zij met iemand anders dan met jou mailt...

Antwoorden (1)

Dit lijkt voor mij erg op jaloersheid van jou. Probeer er voor te zorgen dat die jullie relatie niet in de weg gaat staan. Het willen voorkomen dat iemand contact heeft met een ander zonder dat die ander daar iets van merkt neigt naar ongezond gedrag.