Waarom zijn de meeste Turkse vrouwen zo mooi?

Zie de aflevering van Deal or no Deal.

http://www.rtl.nl/components/games/dealornodeal/miMedia/2008/week14/di20.Postcode_Loterij_Deal_Or_No_Deal_seizoen-2_afl-56.xml

Ik vraag me af hoe het kan dat de meeste turkse vrouwen zo beeldschoon zijn. Iemand enig idee?

Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
3.6K

Antwoorden (7)

Wie bedoel je, de kandidate of de dame van webcambabes.nl?

En ik ben het er overigens niet mee eens..
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Smaken verschillen
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
'T is maar net wat je mooi vindt. Persoonlijk zie ik liever een mooie echte blondine. Maar ook daar kan het dagelijks verschillen van wat nu de gedachte wow mooi meisie oproept.
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Vragen naar een mening zouden per definitie verwijderd moeten worden......
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
dankzij cosmetica producten!
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Turkse vrouwen zijn mooi om ze moslim zijn!
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Jonge Turkse vrouwen zijn waarschijnlijk vaak mooi voor je, omdat je hun ogen heel mooi vindt. Ze zetten dat volgens mij ook aan met veel make-up... Ik ben het overigens best met je eens.