gevallen met mij voorhoofd op de stenen

nouw ik ben gisteren gevallen met mij voor hoofd op de stenen werd blauw en bloed neus neus kan ik niet aan raken en ik ruik bijna niks meer. ik heb heel erg veel hoofd pijn kan bijna geen licht meer zien. slik heel erg veel aspirientjes. wat moet ik doen?

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
1.1K
Kimath
13 jaar geleden
Vraag je dit nu serieus hier? Je hoort al lang bij de eerste hulp te zitten.

Het beste antwoord

dit is geen gevalletje huisarts meer, maar een spoed geval! ga rechtstreeks naar het dichtsbijzijnde ziekehuis en laat je helemaal nakijken. met vallen op je hoofd moet je niet spelen, dat kan verkeerd aflopen voor de rest van je leven!
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
dank u wel ik zal het doen

Andere antwoorden (4)

Naar de dokter!
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Niet op internet blijven zitten maar met spoed naar je HUISARTS gaan.

Daar zijn die mensen voor!
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Even naar je huisarts lijkt me wel wijs.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Naar de huisarts, of de EHBO!

Laat je goed nakijken, wellicht heb je een lichte hersenschudding.

Sterkte ermee!