Wat moet je doen als je examenstress hebt?

Zijn er ook goede concentratiepillen die echt helpen?

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
1.2K
Drepolli
13 jaar geleden
Je moet veel bewegen onder het leren. Dus je gaat onder het leren ff dansen ofzo:p Ik zet ook altijd als ik leer dat ik op de party zit, leren wordt dan leuker en spanning minder.

Antwoorden (3)

hmm... je hebt examenstress dat is erg vervelend.

Zit er een grote kans in dat je niet slaagt?
Bij mij begint het ook heel langzaam de spanning eraan te komen.

Voor zover ik weet zijn er wel pillen, maar die werkte bij mij niet zo goed. Ik had eerst pillen (ook omdat ik toen wat drukker was), maar die werkte als een soort joint. Ik werd heel erg rustig en wilde alleen maar slapen. Nergens meer heen of naar vrienden toe, alleen maar rustig liggen en slapen. Het gaat automatisch.

Het enigste middel werkende middel tegen examenstress ben je zelf. Dat middel is, heel erg goed leren, die pillenkraam vind ik maar niks.

Dus zoals ik al zei, heel erg goed leren (ook al is dit erg vervelend), denk ik dat het beste middel is tegen examenstress!
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Dikke + en veel succes
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
+ Unknown52 en heel veel succes met je examens!
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Dankje!
Iedereen heeft stress als er examens aankomen, dat is heel logisch :-)
Als je toch wat rustiger wilt zijn, dan zou je homeopatische pillen kunnen nemen, zoals bijvoorbeeld Nervovit of Valdispert.
Probeer ze ruim tevoren uit, zodat je weet of het wat voor je doet.
Heel veel succes met je examen!!!
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Inderdaad, supplementen willen welens helpen.
Er bestaat een oplossing tegen examenstress:
SEDINAL PLUS® is een voedingssupplement (België) Het bevat een mengsel van 4 planten: valeriaan, andoorn, passiebloem en hop.
Samen zorgen deze extracten ervoor dat het organisme kalmeert, in evenwicht komt. Ze bestrijden stress en bevorderen een herstellende slaap.

Voor betere concentratie: cafeïne in energy drinks.

Toegevoegd na 3 minuten:
Sedinal is géén slaapmiddel. Je zal er enkel wat rustiger door worden.