hoe rook je een appel?

ik heb wel eens gehoord en gezien in een film dat je kan roken met een appel maar mijn vraag is hoe doe je dat .

Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
3.4K
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Ik heb wel eens gezien in een film dat alle dieren een menselijke taal spraken... Niet alles wat je in films ziet kan ook in het echt...
Ritsuka
9 jaar geleden
waarom wil je dit?
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Waarmee ik overigens niet wil zeggen dat je niet door een appel kan roken, dat kan wel degelijk naar het schijnt. Maar alleen dat je stelling ’ ik heb wel eens in een film gezien dat je .... kan’ niet echt hout snijdt…;-)
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Haha, inderdaad Rinke. En het roken ''door'' een appel lijkt me vrij eenvoudig? Denk dat dit een mooiere vraag is voor Google of Youtube.
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
@Rinke
Welke stelling? majavd stelt gewoon een vraag... die behoeft geen 'hout te snijden', maar voorzien te worden van een antwoord... @GeefNooitOp
Waarom zou deze vraag beter geschikt zijn voor Google of YouTube?
Hij/zij vraagt naar een feitelijkheid; prima geschikt voor GV dus. Overigens leent een appelpijp (eenvoudig te prepareren middels een appelboor) zich prima voor niet alleen cannabis, maar het is tevens een goed medium om salvia divinorum (extract) door te roken.
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Inderdaad, Rabelais. Gewoon een prima vraag, majavd!

Antwoorden (1)

Dan maak je een soort pijp van de appel. Daarin stop je dan tabak (of wat sterkers) en dat rook je op.