Wat te doen tegen lood zware benen?

Ik heb van mijn medicijnen Haldol teveel ingenomen het dubbel(Heel dom van me had het verkeerd gezien)Nu voelen me benen lood zwaar en zeer pijnlijk.Ik kan ze nog niet 3 tellen met rust laten,Ik moet bewegen,Ik word gek van deze pijn.Hebben jullie tips?En gaat deze pijn over?
Ik heb dinsdag/woensdag teveel genomen,Heb nu sinds donderdag en vrijdag niets genomen.Ik kan bijna niet fietsen.Het voelt alsof het mijn benen niet zijn.

Weet jij het antwoord?

/2500

Het beste antwoord

ik zou de dokter even bellen die weet wel wat je het beste kan doen of de apotheek succes

Als je nu al enkele dagen geen Haldol meer hebt ingenomen denk ik niet dat de genoemde verschijnselen daarvan het gevolg zijn. Zomaar stoppen is ook niet zo verstandig trouwens. Ik denk dat het verstandig is contact te zoeken met degene die het middel heeft voorgeschreven. Deze zal het beste weten wat de beste aanpak is. Ga in ieder geval niet lopen rommelen met het middel en houd je voortaan strikt aan de dosis.

Stel zelf een vraag

Ben je op zoek naar het antwoord op die ene vraag die je misschien al tijden achtervolgt?

/100