Waar kan een introvert het beste vrouwen tussen de 20-25 ontmoeten?

Ik doe een technische studie waarbij er helemaal geen vrouwen zijn. Voor de rest ben ik introvert en niet zo spontaan, dus vrouwen op straat aanspreken gaat bijna niet. Ik heb het online geprobeerd, maar mensen vinden me bij het ontmoeten toch veel te stil. Weet ook niet goed wat ik zeggen moet.
(Geen kroeg/discotheek/uni/winkels dus)

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
1.5K

Het beste antwoord

iets heel simpels: dansles...
eigenlijk logisch dat je daarbij stil bent, je moet opletten, tellen en niet je danspartner op de tenen gaan staan !

en anders een technische hobby zoeken, waar dan wel technische vrouwen meedoen, of vrouwelijke aanhang van andere hobbyisten natuurlijk.

en een groepsreis op vakantie met een doel als een huis opknappen voor mensen in een arm land, komen ook bendes meisjes/vrouwen op af...

of eind van het seizoen druiven gaan plukken in frankrijk bij ilja gort (bordeaux - la tulipe de la gare) waar alleen maar nederlandse plukkers mogen komen helpen en waar veel vrouwen/meisjes komen !

succes ? en een fijne vakantie !
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
paulus811
11 jaar geleden
Goed advies om op dansles te gaan!
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Probleem is dat dat dan wel een dansles moet zijn waar mensen niet in paren komen, anders heeft het weinig zin.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
@paulus : dankjewel @pelle : dat is zo, maar er zijn altijd mensen die zonder partner komen, en bij inschrijving of nog eerder informeren per telefoon kun je daar achter komen !

Andere antwoorden (3)

Zet je er ook online bij dat je stil en verlegen en introvert bent? Dan reageren er tenminste vrouwen die dat geen probleem vinden.

Verder: doe je geen sport? Zoek eens een sport waar je ook vrouwen tegenkomt. Kijk eens naar tafeltennis, badminton etc.

Dan; natuurlijk zijn er vrouwen die technische studies doen, vraag daar ook eens naar als je online oproepjes doet: Dus welke vrouw die ook geïnteresseerd is in techniek en niet te vinden is in de kroeg wil eens met mij naar het strand/bos?
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Ga mensen bezoeken in het ziekenhuis of in een rusthuis, daar lopen veel verpleegsters rond die een man met technisch inzicht wel zien zitten.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
paulus811
11 jaar geleden
Om te klussen ja, maar ik geloof niet dat Lucas daarop uit is.
Een minor psychologie of een andere studie met een vrouwen overschot gaan doen.
Waarschijnlijk heb je er qua extra kennis ook nog wat aan, zowel in je werk als voor gespreksonderwerpen.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
goed idee: studierichting dierenarts : alleen maar vrouwen !