Ik moet bijna iedere ochtend overgeven slijm en gal weet iemand waar dit van komt?

ik blow wel
maar ik heb gemerkt dat of ik nu wel of niet blow het niet uitmaakt de ene ochtend moet ik wel overgeven en de andere ochtend hoef ik niet over te geven
het is ook nooit egt braaksel het is meer slijm en gal

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
16.3K
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Tijd voor een bezoek aan de huisarts.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Beste gast, Het bowen heeft een na effect op je maag wand.
iemand in mijn omgeving heeft er ook last van. Tip: veel banaan eten zodat je maag wand weer zal aansterken:
http://www.goedgevoel.be/gg/nl/13/Lekker-Eten/article/detail/982877/2009/08/28/Hoe-gezond-zijn-bananen.dhtml Aan de onderkant van de site staat er een beschrijving van wat ik bedoel :) En minder blowen :0 en als je blowt om stoned te zijn rook dan enkel alleen wiet het schijnt zef kanker cellen te vernietigen. http://www.youtube.com/watch?v=RvlEN01dFv0 Vriendelijke groet
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Thc blijft zo'n 2 maanden in je lichaam. Het word opgeslagen in je lichaamsvetten. Nu vraag ik mij dus af hoe lang je dit getest hebt zonder te blowen??
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
sterker nog Thc zit al in het lichaam :) ook al zit er in cannabis meer verschillende middelen dan enkel alleen thc (5%) de reden dat hij/zij lichamelijke klachten krijgt is omdat het naar de maag/long gaat.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Je peutert te veel in je neus, vandaar het slijm.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Cerla is een beetje lame bezig :P
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
nAAR JE HUISARTS
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Als je denkt dat het misschien toch aan het blowen ligt, kun je dat toch gewoon een paar weken laten? Het 'is toch niet verlavend'?

Antwoorden (3)

het kan verschillende oorzaken hebben
last van gal: te veel/vaak/zwaar/vet eten
slijm: last van zuivel, waardoor je slijm opgeeft
slijm: last van bronchiën/longen, waardoor je slijm opgeeft

en dit schrijft een amateur(tje) :)

antwoord : of het met blowen te maken heeft, geen idee.
het beste is om even naar de huisarts te gaan en een medisch advies te krijgen, dan weet je waar je aan toe bent !
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Toen ik nog blowde hing is sochtens ook vaak boven de pot.... en dacht toen altijd wel dat het daar mee te maken had
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
misschien even langs de huisarts om te kijken of je galstenen hebt, of ontstoken galblaas. ik had dit ook en moest toen ook steed gal en slijm overgeven, wel ging dit gepaard met veel pijn.

maar het is in ieder geval niet normaal om vaak (zonder aanwijsbare reden) over te geven, dus een bezoekje huisarts kan zeker geen kwaad.