hoe oud mag een verwijsbrief zijn van de huisarts voor een specialist in het ziekenhuis?

verwijsbrief is van augustus vorig jaar, geldt deze nog als de klachten nog dezelfde zijn?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
1.3K

Het beste antwoord

ja hoor, ze zijn een jaar geldig.

Toegevoegd na 17 minuten:
http://www.zuidzorg.nl/Voeding-en-dieet/Veel-gestelde-vragen#FAQLink65
Rieneke1
12 jaar geleden

Andere antwoorden (3)

Ik weet niet zeker of ze een jaar geldig is, het beste lijkt mij dat je contact opneemt met je huisarts.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ze zijn inderdaad langer geldig, maar waarom ga je nu pas naar de specialist als je die brief al bijna een jaar hebt?
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Nou, ik weet niet of ze een jaar geldig zijn. Mijn ervaring met een dietist is, dat deze verwijsbrief maar 3 maanden geldig was. ik moest een nieuwe halen bij mijn huisarts.