na de pil gelijk ongesteld?

ben je gelijk na de pil ongesteld of kan dat ook een paar dagen duren?

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
2.6K
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Krijgen we straks weer een vraag of je vriendin zwanger kan zijn?

Het beste antwoord

dat ligt aan de dosering en hormoon inhoud.
als ik hem 1 dag vergeet ben ik morgen ongesteld omdat ik een hele lichte pil heb, microgynon 20 ofzo.
maar je hebt ook zwaardere en dan duurt het een paar dagen. na een week zou ik een zwangerschapstest doen.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Andere antwoorden (4)

Standaard 4 dagen! Ik heb de dyana.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Dat is bij iedere pil verschillend.
Iedere soort pil bestaat uit een verschillend aantal hormonen.
Ik slik de stediril, bij mij duurt het ongeveer 2a3 dagen.
Ik heb een poosje een andere pil geslikt, met een hogere dosering hormonen, en toen duurde het langer voordat ik ongesteld werd.

Gevonden:
Ongesteld. Op de 2e of 3e dag van de stopweek ontstaat er een onttrekkingsbloeding: je wordt ongesteld. Meestal bloed je dan minder dan als je de pil niet gebruikte.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
ik heb microgynon 30 en als ik vrijdag de laatste pil neem ben in meestal dinsdag ongesteld. dus 4 dagen ;)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Hoi, Ook ik heb Microgynon 20 en Marvelon gebruikt. Als ik in de stopweek zit duurt het 3 tot vier dagen, dan pas ga ik bloeden.
Slik ik géén pil, dan is mijn ongesteldheid periode langer.
Ik zou dit echter niet als enorm nadeel zien van het niet gebruiken van de pil. Want aan de pil gebruiken zitten veel nadelen. Bij mij persoonlijk: migraineaanvallen 5 keer per maand, gevoelige tepels, geen zin in seks, gevoeliger voor infecties in en om de vagina.