Wordt er wel een onderzoek gehouden,wat "men" in sexfilms wilt zien?

En dan bedoel ik dus wat mannen en vrouwen willen zien.Het valt mij namelijk op,dat de inhoud van zo'n films (als je al van inhoud kan spreken) de afgelopen jaren sterk veranderd is.De meeste films van Harry S Morgan hebben nog een beetje inhoud...een beetje verhaal.

Toegevoegd na 2 dagen:
Het valt mij namelijk op dat al die vrouwen zo in de camera kijken,wat ontzettend irritant is.En ook dat gekreun...als ze aan een dildo zuigen,dan lijkt het alsof ze door 10 man tegelijk genomen worden.Ik bedoel...alles is zo overdreven...té overdreven.

Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
1.9K

Antwoorden (9)

Tuurlijk is dat zo...

Het is ´s werelds best lopende bedrijfstak... Dat wordt heel precies marketing naar gedaan...
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Niet mijn expertise, maar het lijkt mij dat ze willen verdienen en dus aan marktonderzoek doen. Dus het antwoord is JA.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
AWM
14 jaar geleden
Sorry hoor, maar ik vind dit een wat pover antwoord. Omdat je denkt dat ze dat wel zullen doen, zeg je dat het zo is.
Heb je ook nog iets dat op een onderbouwing lijkt?
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
De bedrijfstak draait ls nooit tevoren, dat lukt je niet op de gok over ca. 40 jaar. De hobby film cultuur is wel over. Net wat Xinx zegt de best lopende bedrijfstak
AWM
14 jaar geleden
Ja, dat klinkt plausibel. Nu nog de onderbouwing dus.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Nogmaals niet mijn handel, maar gezien de omzet v/d markt moeten ze wat verstand van marketing hebben
AWM
14 jaar geleden
Dat lijkt een logische aanname. Maar er zijn ook marktgebieden waarbij alles wordt geconsumereerd dat wordt aangeboden. Ik blijf het een flut-antwoord vinden.
Je kunt er van uitgaan dat het aanbod wordt afgestemd op de vraag. Statistiekenbedrijven kunnen op basis van zoektermen en surfgedrag zien waar mensen naar vragen of op zoek zijn, deze informatie leveren zij dan weer aan producenten.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Lijkt mij van niet. Het is allemaal hetzelfde, dus het resultaat vann een onderzoek ligt alvast.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Neem aan vanwel,maar ik ben wel benieuwd op welke manier ze dat dan doen.En idd...die harry s morgan heeft échte films...zo'n films moesten ze maar eens uitzenden op de erotische zenders van ziggo.Het valt mij op dat elke film hetzelfde is.Je ziet daar alleen het huis,tuin en keukensex.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
jha want die films zijn bedoeld om te NEUKE
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Van elke grote Hollywoodfilm is er een versie die laat op de avond gekeken wordt, veelal als afrodisiacum en om de 'mood' er een klein beetje in te houden/krijgen.
Je hebt mannen die bij hoog en laag beweren de Playboy te kopen voor de goed geschreven artikelen......tuurlijk.
Misschien is de smaak van mannen en vrouwen door de jaren heen verandert, ik zie dat om mij heen en ik merk het zelf ook, dat ik anders reageer op een blote borst dan twintig jaar geleden.
Commercieel is van belang bij de producenten van deze films en inhoudelijk is het allemaal niet zo belangrijk, want geloof me die mannen en die Playboy....:P
Als ik een seksfilm wil zien, kijk ik vooral welke vrouwen er in meespelen, ben niet geïnteresseerd in de mannelijke kunne. Het roept eigenlijk meer ergernis op, dat ik naar een film moet kijken en deze heren er in meespelen, dan lust om er een slinger aan te geven.
Vrouwen reageren weer heel anders op een seksfilm, voor vrouwen is de inhoud wél heel belangrijk, bij mannen strekt deze voornamelijk tot borsten, billen en voorbips:P
Zijn ze groot of klein, denkt de man...... Zou ie haar ten huwelijk vragen....denkt de vrouw.
Hard stoten.....denkt de man, bij dezelfde scene denkt de vrouw...lekker zachtjes doen...en wat een adembenemende zonsondergang op dat strand.......de man...shit weer zand in mijn naad...
Dus er zal onderzoek in voorkomen om óók de vrouw aan zich te binden als potentiële DVD koopster, bij de mannen wordt alleen gekeken welk type vrouw in de belangstelling staat en daar spelen ze op in.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Natuurlijk onderzoeken ze dat. Als ze het niet onderzoeken en ze maken iets dat de markt niet aanspreekt, verkoopt het niet. Dat willen ze natuurlijk niet meemaken. Ik denk trouwens dat dat onderzoeken niet zo veel moeite kost. Er is zoveel aanbod van sites met streaming sexfilms dat ze gewoon de statistieken van die videosites kunnen gebruiken om te zien waar mensen het meeste naar kijken. En inderdaad wordt er zo verschrikkelijk veel geld met pornografie verdiend dat ze dat ongetwijfeld goed hebben uitgezocht.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Onderzoek is niet nodig. Als een bepaald concept constant goed wordt verkocht danwel gedownload is dat voor de makers het teken vooral door te gaan met die films maken. En daarbij is het aanbod en de varieeteit bijzonder groot dus ook voor jou voorkeur is er een dvd of site te vinden.