Kan je klaarkomen met gedachten?

Ik heb gehoord en gezien op tv dat je kan klaarkomen door gedachten, dus zonder iets aan te raken. Weet iemand of dit echt waar is?

Weet jij het antwoord?

/2500

Het beste antwoord

Ja dat kan zeker! Meestal gebeurt dit als je aan het slapen bent en aan seks denkt. Vaak op het moment dat je in je droom klaarkomt kom je dat ook in het echt. Het kan buiten dit ook een natte droom zijn natuurlijk.

Ja, dat kan :)

Ja, dat kan heel goed. In gedachten kun je lustgevoelens opwekken waardoor je tot een orgasme komt. Dat gebeurt ook wel eens 's nachts in je dromen... En dan zit niemand eraan.

Denk aan een natte droom bij de heren..

Ja, het is heel goed mogelijk, en zeker voor dames, om een orgasme op te wekken zonder ergens aan te komen. Meestal worden dan wel de bekkenspieren ook aangetrokken. Met een beetje oefening lukt dat zelfs in gezelschap, zonder dat iemand er iets van merkt. (Alleen jijzelf).

Het schijnt zo te zijn dat t grootste sexorgaan zich tussen de oren bevindt

Als je écht helemaal in de flow zit kan dat volgens mij wel.. Dan is alleswat je in je hoofd bedenkt ook echt 'voelbaar'..

Er zijn verschillende manieren van klaar komen - je kunt zowel "nat"als "droog" klaarkomen dit "droog"klaarkomen gebeurt voornamelijk in je hoofd qua gevoel ongeveer net zo als je "nat"klaarkomt maar dan alleen in je hoofd en vaak veel heftiger, bovendien kan dit vaak makkelijker velen malen achter elkaar. Ik heb een link bij gevoegd over Tantra wat hier zijdelings mee te maken heeft, maar dan gaat het echt alleen geestelijk, dus met gedachte - hoewel je dit wel samen doet. Hetgeen waar ik op doel kan ik ook niet zelf via mijn gedachte bewerkstelligen(helaas - grin) echter ik ken het wel van het BDSM spel ik kom geestelijk klaar wanneer ik een goede "zwepen sessie" krijg daarbij hoeft men mijn lid niet aan te raken, en ik kom dan alleen in mijn hoofd klaar, voor mij is dit een soort explosie in mijn hoofd ik noem dit altijd "vuurwerk" ik hoop dat dit enigszins bijdraagt aan het antwoordt op jou vraag.

Bronnen:
http://mens-en-gezondheid.infonu.nl/seksua...

Stel zelf een vraag

Ben je op zoek naar het antwoord die ene vraag die je misschien al tijden achtervolgt?

/100