Als een man een antibiotica kuur heeft, kan dit dan nadelig zijn voor de pil die de vrouw slik, nadat ze seks hebben gehad?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
4.2K

Antwoorden (3)

Alleen de man heeft een antibiotica kuur. De vrouw heeft er geen last van omdat ze zelf niets inneemt. Als je het echt zeker wilt weten kun je het beste even bellen naar de huisartsenpost of een apotheek.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Nee hoor, echt niet. De werking van de pil bij de vrouw wordt niet beïnvloed door een middel dat de man gebruikt.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
de pil werkt op 3 manieren maar niet:
1. diarree
2. overgeven
3. wanneer de VROUW antibiotica slikt

voor de rest werkt die gewoon!