Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

hoerenlopen, hoe doe je dat?

Juist, dus deze vraag kunnen sommige mensen misschien niet helemaal waarderen, maar dit is gelukkig anoniem en ik wil het gewoon graag weten.

Ik ben nog nooit eerder langs hoertjes gegaan. Ik wil het wel een keer proberen maar ik ben behoorlijk nerveus.
Dus de bedoeling is dat ik ga kijken voor de ramen wat er voor aanbod is en dan aanbellen bij een van de deuren ofzo? Hoe werkt dat precies? Ik ben bloednerveus om zoiets te doen

Verder vraag ik mij af wat de prijs is van zoiets. Hoeveel kost het mij ongeveer?

Vraag mij verder a.u.b. ook niet waarom ik dit wil doen of vraag.

groeten

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
4.5K

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Antwoorden (2)

Bet is niet iets je voor te schamen. Je kijkt idd welke dame je aantrekkelijk vind. Dan wenk je haar of klopt op de deur/raam. Vaak zien zij al dat je interesse hebt. Je gaat naar binnen en spreekt af wat jij wil en wat het kost. Of je vooraf of achteraf betaalt dat weet ik niet. Geniet ervan.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
En gebruik altijd een condoom
AlphaLimaSierra
10 jaar geleden
Vooraf betalen is de standaard.
De prijs bij raamprostituees is ongeveer 60 euro voor 10 minuten. De klok gaat lopen zodra je binnen bent. Voordat je naar binnen gaat moet je dus afspraken maken, over wat er mogelijk is.

Je kunt langs de ramen lopen en als je je keus hebt gemaakt, klop je aan. Deur gaat dan open en je kunt gaan onderhandelen.

Hou er wel rekening mee dat je direct moet presteren. Mijn idee is dat veel mannen dit niet lukt in de 10 minuten die ze krijgen.
(Lees meer...)
10 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding