Na een vrijpartij heeft mijn vriendin nu na 4 dagen nog steeds pijn in en om haar vagina heen. Op dag 1 heeft ze ook een beetje gevloeid. Wat is dit?

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden

Antwoorden (1)

Dan zijn jullie waarschijnlijk wat te ruw bezig geweest, of ze was niet nat genoeg en het ging schuren.

Laat haar de volgende keer aangeven als er iets zeer doet!
Niet gelijk met de penetratie beginnen, maar eerst wat meer voorspel, zodat het bij de vagina nat genoeg word.
Haal eventueel glijmiddel (let op dat het condoomvriendelijk is, als je dat gebruikt)
Niet te lang achter elkaar door blijven stoten, dat kan voor de vrouw uiteindelijk pijnlijk worden.

Toegevoegd na 21 seconden:
Volgende keer dus wat rustiger aan doen..
Ritsuka
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
en als toevoeging zou ik erop wijzen dat zij even met rust gelaten zou kunnen worden, zodat de boel daarzo weer wat tot rust kan komen, anders wordt het alleen maar pijnlijker. Dus eventjes geen penetratie, maar uiteraard wel andere sexuele handelingen...
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Maar 4 dagen is wel erg lang hoor. Ze moet even naar de dokter toe om te kijken of ze geen soa of poliepen heeft.
HeerVoldemort
11 jaar geleden
...ik heb dat ook wel eens gehad. Dan noemde ik mijn vriend altijd VB (Vagina Beul) dan waren we inderdaad te ruw geweest, en dan had ik het te laat door. Bij mij ging het na een week pas over. Ik heb het 2 of 3 keer gehad. Tegenwoordig niet meer.