Als iemand een stomp in de maag krijgt, hoe gaat de pijn over?

Als iemand gestompt word ik de maag hoe los je dit dan op ik weet dat je veel moet ademhalen maar krijg je dan medicijnen? En hoelang hou je ongeveer de pijn nog?

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
1.9K

Het beste antwoord

Een stomp in de maag is vervelend, maar na plusminus een tien min moet de meeste pijn toch wel weg zijn.

Daarna kan er een zeurderige pijn overblijven, net als bij een spierpijn. Ook vervelend, maar daar kun je gewoon ee n paracetamolletje voor nemen.

Houdt de pijn aan, krijg je andere klachten of hoest / plas / poep je bloed, ga dan naar de huisarts.