Als antwoord op je vraag: nee.
Maar denk even reeel: Als dat spul echt zou werken, zouden er geen(of veel minder) te dikke mensen rondlopen.
anneliez
11 jaar geleden
Jacob Hooy verkoopt geen vermagerings-kruidenmengsel. Ze verkopen 2 producten die erop lijken, en de beide namen zijn een tikkeltje misleidend. Het groene thee dieet en de vermageringskruiden zijn er alleen maar om je te "helpen" af te vallen.

Op de site staat bij het groen thee dieet duidelijk: "Dit product is ontworpen om te gebruiken in combinatie met een caloriearm dieet en een dagelijks bewegingsprogramma."

en bij de vermageringskruiden staat:
"Gebruiken samen met een afslankdieet."

De claim is dus alleen maar, dat als je een dieet volgt (evt. in combinatie met een bewegingsprogramma) die kruiden of thee je een handje kunnen helpen.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
En dan kun je net zo goed die kruidenmengsels laten staan...
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Dat denk ik ook. Geldt voor al dat kruidengedoe. Veel kwaad kan het niet, voor mensen die geld te veel hebben.