Kan je met deze methode (zie video) qua lichaamslengte groeien en is het gezond ? Als het niet gezond is, wat zijn dan de gevolgen ?

Zijn er nog andere tips om te groeien ?
Ik ben al 17 jaar en ik ben maar 1.70m. Al mijn vrienden zijn 1.85-1.95m.
Ik ben wel tevreden met 1.80m.
Daarbij had mijn neef het over whey gebruiken. Hij zelf is nu 1.67m (14 jaar).
Helpt whey ook dan ? Zijn er andere groeimiddelen of natuurlijk voedsel die je lichaam stimuleren om te groeien ?
Hoeveel uur moet ik ongeveer slapen ?

Weet jij het antwoord?

/2500

De lengte die je zult bereiken kun je alleen beinvloeden door het gebruik van hormonen, maar omdat je 1,7 m bent is er geen arts die je die hormonen voor zal schrijven ,door goed uitgebalanceerd te eten en goed te rusten kun je wel wat aan lengtegroei winnen maar niet erg veel ,het is namelijk genetisch al vastgelegd hoe lang dat je ongeveer word. Een nachtrust van minimaal 8 uur is voldoende.

Je verwachte lengte wordt al als je baby bent vastgesteld, de dokters zijn daar vrij goed in en zitten er nooit meer dan een paar centimeter van af. Ik heb een ex gehad die 1.85 lang was, waar ze zelf ontevreden mee was. Hormonen hadden haar alleen geholpen in de tijd dat ze nog baby of peuter o.i.d. was. Het enige wat je kan doen is dmv kleding jezelf langer laten lijken, iets met streepjes (horizontaal of juist verticaal) en kleuren. Genoeg slapen is sowieso belangrijk, en goed eten ook, veel aan je lengte zul je niet veranderen. Met 17 jaar ben je daar dan (helaas) te laat mee.

Stel zelf een vraag

Ben je op zoek naar het antwoord die ene vraag die je misschien al tijden achtervolgt?

/100