De Polen zijn de moedigen onder de volkeren... Door dit te laten verhogen ze hun eigen gezondheid... De sterken zullen overleven, de zwakken niet...

Zo is het altijd gegaan in de historie van alle wezens op aarde... Als je het mij vraagt is dat heel goed van Polen...
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
AWM
14 jaar geleden
Dan moeten ze konskekwent zijn en ook de ziekenhuizen en apotheken afschaffen. Laat die zieke sloebers maar kreperen.
Daar word je ras zuiver en sterk van.
Bedoel je dat?
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
XiniX: ik ken meer mensen die dit soort vehalen vertellen. Die zijn gelukkig allemaal veroordeeld en/of gestorven. Eugenistics heet dit.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Beste XiniX: ik denk dat je gelijk hebt. Ook ik vind het moedig dat Polen zo'n beslissing neemt. De vaccins zijn niet echt betrouwbaar, tenminste dat heeft het nog niet bewezen. Bovendien is er niets mis met deze griep, niet erger dan andere griepen. Het is beter om er lichamelijk tegen te vechten, dan om je maar voor alles te laten inenten.
Alleen weet ik niet op welke gronden Polen dit heeft besloten. Maar een ding weet ik wel: de Nederlandse regering zou dit niet durven.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Precies... Kosten spelen natuurlijk ook mee... Maar ik denk dat ze moedig zijn...

Andere antwoorden (2)

De Poolse minister van Gezondheid, Eva Kopacz, heeft tijdens een verhit debat in het parlement gezegd dat ze -in haar hoedanigheid als huisarts met meer dan 20 jaar ervaring- weigert toestemming te geven om het vaccin tegen de Mexicaanse griep aan miljoenen Polen te verstrekken.

lees verder

http://jiooda.punt.nl/?id=515930&r=1
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Misschien hoopt de Poolse regering wel dat tijdens de grieppandemie er een natuurlijke selectie plaats vind en dat daarmee de bevolking uitdunt...