Ik kan niet meer roken, het smaak van tabak is veranderd en word ik misselijk ervan. Ik heb ooit gehoord dat je dat kan weg doen... maar hoe?

Ik wil dus verlost zijn van mijn probleem, ik ben niet zeker als ik dan nog ga beginnen roken maar het is ambetant als ik bij vrienden thuis zit die roken, ik voel me dan altijd misselijk. Vroeger heb ik paar jaar gerookt... (Nu een jaar niet meer). Het smaak van tabak is heel wat veranderd, het is een stinkinde smaak die mij misselijk maakt... Ik heb van iemand ooit gehoord dat je zulke problemen kan oplossen, maar het interesseerde mij niet...
Dus wie het medicijn weet vraag ik om hulp ;)
Alvast bedakt!! :)

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
1.1K
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Dat medicijn waar jij naar verwijst, komt pas over een paar jaar. Maar dat is echt een medicijn om te stoppen,

Antwoorden (1)

Nee, daar zijn geen medicijnen voor, en een echte oplossing ook niet. Vaak is het zo dat mensen die zelf roken, het roken van anderen ook niet vies vinden. Mensen die niet roken, vinden het vaak wél vies. Er is niet echt iets aan te doen, behalve dan dat het waarschijnlijk went als je langer in een rokerige ruimte zit. De ruimte beter ventileren helpt natuurlijk ook, of vaker je vrienden bij jou thuis uitnodigen en vragen of ze (zoveel mogelijk) buiten willen roken.