Als ik mijn vriend trek of pijp krijgt hij om de 10 seconden voorvocht ik erger me hier dood aan hoe kan ik dit voorkomen?

Komt steeds weer voorvocht uit niet 1x

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
4.4K

Antwoorden (6)

Je hebt van die pilletjes doe het kunnen uitstellen en je kan het oom zelf doen. Hoe weet ik niet precies. Maar als je een lang voorspel neemt in plaats van pijpen hebt je er geen last van. Dus dan is het een win win situatie hij geniet jij geniet en je hebt geen voorvocht.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
??
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Hoezo ??
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Aan vullend aan de laatste regel: ik je mond o op je handen.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Je antwoord slaat nergens op.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
't was een suggestie.
ronron1212
12 jaar geleden
waarvoor het slaat nergens op pilletjes ?
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
- van mijn..onsamenhangend verhaal..
Ritsuka
11 jaar geleden
Hoe heten die pillen dan? Want ik ken geen pil die voorvocht stopt
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Pilletjes tegen voorvocht bestaan niet, wel tegen algehele sexdrift, daar zou je nog eens gelijk kunnen hebben.
Wat wel werkt is geen voorspel, dan is alles voorbij voor het voorvocht te voorschijnkomt.
Ja dat heb je als je een man verwent. Dan wordt het vochtig net als bij vrouwen. Niets vreemds aan en ook niets aan te doen.
ronron1212
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
hooguit op zoek gaan naar een andere vriend,
of eventueel geen seks meer met hem hebben...
condoom erom is ook een mogelijkheid, maar het beste is om er maar gewoon van te genieten in plaats van je er aan ergeren.
Je zou kunnen proberen het langzamer aan te doen.

Andere vraag is waarom je je zo ergert.
Ik kan me voorstellen dat als hij jou oraal verwent, je zelf nat wordt. Gaat hij daar ook over klagen?
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
''Ik kan me voorstellen dat als hij jou oraal verwent, je zelf nat wordt. Gaat hij daar ook over klagen?'' +
Kristal
12 jaar geleden
+1
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
haha,dan klaagt hij dat je naar batterijzuur proeft!!
Dat hoort zo, je kan het niet voorkomen. Je moet je pas zorgen maken als hij droog blijft, dan is er iets mis of hij vind er niets meer aan.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Sorry, maar een min van mij. De meeste mannen hebben inderdaad voorvocht, maar er zijn er ook die het niet hebben. Dus dat er iets mis is als hij droog blijft is niet correct!
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Dat er vrouwen zijn die droog blijven is dus ook normaal? Sorry maar jij zit fout.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
We hebben het hier toch over mannen?
Nee vrouwen die droog blijven ben ik nog niet tegen gekomen. Ik ben wel mannen tegen gekomen die droog blijven, maar verder totaal geen problemen hebben met seks of klaarkomen. Ik ben ook mannen tegen gekomen die voorvocht hebben alsof je een kraan opendraait.
Nee, ik zit niet fout... Ik weet wat ik heb meegemaakt! Mannen zonder voorvocht, daar is niets mis mee!!!
Dat is een natuurlijke reactie, het gebeurt gewoon, zie het als een compliment dat hij het fijn vindt wat je doet. Of gebruik een condoom.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
condoom +
Kristal
12 jaar geleden
+1
je kan zn "buisje" aan de onderkant van de penis tot aan de zak volgen, en hier dichtdrukken, dit stopt natuurlijk niet alles, maar wel een hoop.. ook een goede oplossing om niet opeens een "mond vol" te krijgen..

Toegevoegd na 13 uur:
wow 2 duimpjes naar beneden zonder motivatie.. zeker geen ervaring met dit, door gebrek aan ballen?!
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Ik heb geen ballen, maar ik vind dit echt een rare oplossing. Zeker als je bedenkt dat het probleem niet het voorvocht is, maar de vraagsteller, die zich eraan ergert, terwijl er niets is om je aan te ergeren.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
ze vraagt hoe ze het voorkomt, ik geef de makkelijke manier, vinden ze het allebei wat leuker hoop ik :)