Als ik mijn vriend trek of pijp krijgt hij om de 10 seconden voorvocht ik erger me hier dood aan hoe kan ik dit voorkomen?

Komt steeds weer voorvocht uit niet 1x

Weet jij het antwoord?

/2500

Je hebt van die pilletjes doe het kunnen uitstellen en je kan het oom zelf doen. Hoe weet ik niet precies. Maar als je een lang voorspel neemt in plaats van pijpen hebt je er geen last van. Dus dan is het een win win situatie hij geniet jij geniet en je hebt geen voorvocht.

Ja dat heb je als je een man verwent. Dan wordt het vochtig net als bij vrouwen. Niets vreemds aan en ook niets aan te doen.

Je zou kunnen proberen het langzamer aan te doen. Andere vraag is waarom je je zo ergert. Ik kan me voorstellen dat als hij jou oraal verwent, je zelf nat wordt. Gaat hij daar ook over klagen?

Dat hoort zo, je kan het niet voorkomen. Je moet je pas zorgen maken als hij droog blijft, dan is er iets mis of hij vind er niets meer aan.

Dat is een natuurlijke reactie, het gebeurt gewoon, zie het als een compliment dat hij het fijn vindt wat je doet. Of gebruik een condoom.

je kan zn "buisje" aan de onderkant van de penis tot aan de zak volgen, en hier dichtdrukken, dit stopt natuurlijk niet alles, maar wel een hoop.. ook een goede oplossing om niet opeens een "mond vol" te krijgen.. Toegevoegd na 13 uur: wow 2 duimpjes naar beneden zonder motivatie.. zeker geen ervaring met dit, door gebrek aan ballen?!

Stel zelf een vraag

Ben je op zoek naar het antwoord die ene vraag die je misschien al tijden achtervolgt?

/100